Facebook page feed

ponedjeljak, 3. lipnja 2013.

INTERVJU: Šutnja (Županja, Punk/Hardcore)


1.) Kada ste krenuli - tko su članovi - čime se bavite u životu?
Bend je krenuo sa radom prije 3 godine i to u sastavu :
Mata-bubanj
Čiča-bas gitara
Pero-vokal
Jozo-gitara

Jozo je nakon par mjeseci zbog nekih osobno/poslovnih razloga napustio bend i na njegovo mjesto sam onda došao ja (Ištva) i preuzeo gitaru.
Ja radim u plinari, Mata povremeno neke honorarne poslove odradi, Pero i i Čiča su studenti i usput neke sitne poslove rade da se poguraju sa kojom kintom.

2.) Zbog čega ste krenuli svirati?
Zbog čega smo krenuli svirati? A je ti pitanje :) ... ma zajebavam se...
osobno ja sam od malih nogu svirao (što harmoniku što tamburu) i mogu reći da sam zaljubljen u muziku i obožavam svirati. Za Matu isto znam da je kao klinac počeo svirati i pretpostavljam da ga goni isti poriv kao i mene (Mata je i DJ i producent, progressive trance/tech trance). Za Perinu i Čičinu glazbenu priču nisam posve siguran al mislim da je u osnovi svega ljubav prema muzici a pogotovo panku i hardkoru. Kao bend smo krenuli nakon što su mene oni zvali da im dođem svirati gitaru (malo su me se i bojali jer sam ja dosta stariji od njih pa ih je bilo stid :) ) i poriv za sviranje u bendu je bio izbacivanje svojih ideja i poruka (tekstualno) i energija od koje se naježiš kad sviraš u bendu sa još trojicom sličnih ljudi pa sviraš brzo i glasno dok se ne ispušeš i ne ispucaš iz sebe sve što te jebe...

3.) Što ste do sada sve objavili?
Dosad smo objavili 2 albuma. Prvi je bio bez nekog naziva a drugi se zvao "Isključite mozgove".
Izbacili smo i singl "Ay Carmela" i imamo snimljenu obradu od starog YU hardkor benda DISTRESS , stvar "Izdaja ljudskih prava" koji bi trebao izaći na tribute albumu bendu DISTRESS.

4.) Koji su vam najdraži koncerti, a koji planovi?
Najdraži su nam koncerti pred neopterećenom publikom koja je došla slušati bendove jer ih zanima svirka ili poruka benda, a ne praviti sranja radi sranja i da se priča kako se napravilo sranje i kako su oni sudjelovali. Najbolje je kad ti netko iz zajebancije iz publike vikne "sviraj stare" i vidiš da umire od smijeha...odmah znaš da se mu je dobro i da se super zajebava (o tom tipu neopterećenosti pričam). Mrzimo ona sranja: "joj ispala mu je palica 3 puta, nije dobro otrzao onaj dio pjesme..." takvih "kritičara" uvijek ima i idu nam na kurac i nejasno nam je zašto su uopće na svirci.
Plan nam je snimiti novih 7 stvari negdje na jesen, jer nam basist ode raditi na more pa ne stignemo sada to odraditi kvalitetno. I planiramo svirati gdje god nas pozovu i družiti se sa ljudima i tako sve dok budemo mi ispunjeni sviranjem u ovom bendu.

5.) Što želite poručiti čitateljicama i čitateljima?
Poručili bismo svim čitateljima ovog bloga da budu što je moguće više iskreni prema sebi i drugima i da ne budu opterećeni tuđim životima, tračanjima, da ne budu seronje jedni prema drugima, da ne napadaju jedni druge i da se vole i jebu što više mogu jer mržnje i sranja ima dovoljno na planeti i ne moraju i oni još doprinositi tome.
Pozdrav svima i hvala vam na vremenu i prostoru koji odvajate da biste poslušali ili pročitali naše zajebancije :)

https://www.facebook.com/pages/Šutnja/208392299257266
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003372714712

Nema komentara:

Objavi komentar