Facebook page feed

srijeda, 5. lipnja 2013.

INTERVJU: Bugarska Skupština (Osijek, Hardcore Punk)


1.) Kada ste krenuli - tko su članovi - čime se bavite u životu?
Neznam ni da smo krenuli igdje,cini mi se koda stojimo svo vrijeme ko u blatu zakovani :)Clanovi su Bole (Ja),Hremba (Bas),John Sense (gitara,vokal) i Paulus (bubanj),u zivotu se bavimo svako necim,Culo i Paulus se bave zavrsavanjem fakulteta,Hremba radi na institutu i grebe za bilo sta bolje pa ako neko ima pristojniji poso Hremba je posten radnik a ja sviram di treba za parice,crtam stripove,trgujem igrama po njuskalu i konzolama takodjer,snalazim se ko stakor kako god znam,pomogne mi sezona na moru uvelike i tako a iskreno jebe mi se za novac,bitno je da se sto vise snimi tih pjesama nadrkanih jer sve ostalo je smece jedino to vrijedi.

2.) Zbog čega ste krenuli svirati?
Ja sviram da nekog neubijem recimo a Hremba svira da nepostane kompletna pijandura i nepoludi i neubije se,Paulus voli svirat neovisno sta a kolko vidim hc mu je drag a Culo je lud tako da za njega nepostoji odgovor zasto on uopce svira jer ni on sam nema pojma ni na koje pitanje odgovor...

3.) Što ste do sada sve objavili?
Do sada smo objavili dva albuma-Izrazi misljenje 2007-e i godinu nakon Krecite kuce bit ce sahrana iako za tocno vrijeme neznam jer mi se jebe realno i za moj datum rodjenja.

4.) Koji su vam najdraži koncerti, a koji planovi?
Meni su najdrazi koncerti na kojima ja nesviram a neko dobro svira i mogu se dobro sutat.Iako u zadnje vrijeme mrzim sve.Malo je toga sto neprezirem i svakog dana je sve manje.Planovi su nam da izdamo album sa nekih 7 pjesama za otpis koji ce cini mi se nosit naziv Pusaci partvisa) a odma nakon toga cisto kad prodje tjedan dva izdajemo pravi full album dupli cd duplog naziva Otac kulture/Vozim se po principu koji smo pola snimili u Novom Sadu kod Bandara a pola u nasem atomcu u kojem imamo i probe uz pomoć ton majstora Fileta (Studiodepth...vidis ti ja ga reklamiram i onda mi kilavi sa produkcijom hehehe)

5.) Što želite poručiti čitateljicama i čitateljima?
Citateljima i citateljicama porucujem da mošte da pakujete...jer....poslovat ćemo sa Bugarima tako da nam dopisivanje na nemačkom,hrvatskom i engleskom nece biti potrebno ;)

https://www.facebook.com/pages/Bugarska-Skupština/174422359268472

Nema komentara:

Objavi komentar