Facebook page feed

ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

INTERVJU: Loš Primjer (Požega, Metalic Melodic Punk)


1.) Kada ste krenuli - tko su članovi - čime se bavite u životu?
Krenuli smo u prvom razredu srednje škole, što bi bilo negdje 1997-e godine, tj (po mom) 2 godine od praga kad sve pocinje bit new school, a prestaje old school...Muzika i filmovi postaju sve robotiziraniji...vec tada pocinju izranjati nove generacije klonova klonova...No nebitno, mi smo se jednostavno našli i rekli ajmo napravit' bend i napravili smo ga...a nije bilo nikakvog dogovora koji cemo žanr svirat jer je sva'ko slušao nekakvu drugu vrstu muzike...Ali pošto se tada na tulumima vrtio dosta melody pank, tako smo nekako i mi, iako sam ja tada intenzivno slušao death metal, a dena i crust i drugo...Članovi benda su bili Keka, Stole, Franić (R.i.p.), Lidija, Gera, Bijeli, Zoki, Vegi, Čiroki...A trenutno su Dena, Neno, Boki i ja (Filip). Svi sviramo u još dosta bendova i projekata ( Dislike, Hellback, Nonsense, No Name..vjerovatno sam nešto i zaboravio :-)) Dena radi u dizajnerskoj firmi, organizira koncerte, vodi udrugu itd...Neno sa ženom ima firmu - legalizacije objekata projekti ovo ono :) Boki živi u Zg-u i on je fizioterapeut, naš fizio...nikad mi nije iscentrir'o kralježnicu hahaha sunce mu jebem žarko...Al možda 'oće nakon što vidi vju...Ja sam isto pola g. u Zg-u, Imam tonski studio Depth tu i u Pž, pa se bavim snimanjem i produkcijom bendova..isto kao i live zvukom, skladanjem mjuze za filmove, predstave...sound dizajnom itd..slikam ponekad i tako..(najviše sam za sebe napis'o jer o sebi najviše znam :-p)  

2.) Zbog čega ste krenuli svirati?
Evo, vec sam poceo tu pricu iz moje perspektive...Nastao je iz ciste pizdarije...imao sam tu ekipu s kojom ssam se družio i vec sam imao death metal bend Sprovod, koji je duže vrijeme svirao ( nastao krajem 92-e ), Ali uz prijatelje sa pocetka srednje škole koji su slušali melody pank, pao je dogovor da napravimo takav bend. U pocetku ja nisam pjev'o nego svirao bas..ali brzo smo napravili rošadu, jer stvarno volim pjevat' i to me cijelo vrijeme i drži..Dosta se tu na brzinu izmjenila i postava..gdje je došao i današnji bubnjar Neno i 
Dena koji je prakticki od samog pocetka, pa se žanr razvio u nešto što je donekle i dan danas...

3.) Što ste do sada sve objavili?
Prvi album Pozdrav Dabru, drugi Malo Sunca i sad trenutno smo u studiju i snimamo treći album koji ce nadam se biti gotov do proljeća...Postoji dosta live snimaka na youtubu...

4.) Koji su vam najdraži koncerti, a koji planovi?
A ima ih puno dragih...najdraži su oni gdje je odlicna atmosfera i gdje smo se odlicno zabavili prije, poslije i za vrijeme nastupa :) E sad da li je to bio neki veći festival, ili neki mali klub...kako kada...u principu su uvjek intimniji koncerti u manjim klubovima, a to više volimo nego velike stejđeve gdje svako od nas stoji udaljen 5 metara od drugog na stage-u, pa nema guranja i poga i raštimavanja gitara kad se sudaramo :D Planovi su snimiti i izdati ovaj novi album i prenesti emocije i poruke naših novih pjesama na slušatelje i slušateljice...

5.) Što želite poručiti čitateljicama i čitateljima?
A Porucit želimo svašta...poruke šaljemo preko naših textova koje sam dosta naivno napisao da kuži i malo dijete, samo ljudi zbog sistema u kojem žive ubiju to dijete u sebi i srce im se zaprlja i postanu gluhi i slijepi za najbitnije stvari u životu...Kako kažu: ''Ne prestane se čovjek igrat kad ostari, već ostari kad se prestane igrat'' ;)


Nema komentara:

Objavi komentar