Facebook page feed

ponedjeljak, 20. lipnja 2011.

ABERGAZ objavio pjesmu ETIKETA NACIONALNOSTI

Evo ovdje audija:



A evo ovdje i teksta pjesme:

Nisam se ni rodio
A već sam etiketu dobio
Etiketu nacionalnosti

I sve ono i dobro i loše
Što sa sobom nosi
Svaki onaj stereotip

Bojali mi krv
U boje svoje zastave
Zidali me u svoje zidove

Ali ne to nisu moje granice
NeeeeeeeEEeEEeeE
Moja svijest
Daleko šira je

I tako kroz život me prati
Osim mojih dijela
Moje jebeno podrijetlo

Tu nema ponosa
Nego predrasuda
Zbog spleta okolnosti lokacije duše

Zato...

Ne bojajte mi krv
U boje svoje zastave
Jer ja razaram
Vaše Zidove

Jer ne želim
U ljubavi zemljopisne granice

Jer ne želim biti
Izdiktirane namjene

(bass solo)

Ponos je u dijelima
A ne u podrijetlu

Sreća je u slozi
A ne u zavadi

SHVATI!!!

Nema komentara:

Objavi komentar